Kommuneplanens samfunnsdel for 2014-2026 er laget som en del av et større profilprosjekt for Hemne kommune.
Hemne ønsker å stå fram som en seriøs og visjonær kommune, med innbyggerne, deres styrker og deres utfordringer i senter.
For å understreke innholdet er det lagt opp til autentisk billedmateriell med fokus på mennesker, natur og lokalt næringsliv.
For en kommune er det viktig at en profil kan utvikles, at den skaper muligheter framfor begrensninger og at den kan tilpasses mange områder.
Profilen er derfor svært enkel og sober i uttrykket, med en nedtonet fargepalett og enkle virkemidler.
Brosjyre til utsendelse både til alle husstander i kommunen såvel som til en del andre kommuner som har interesse av utbyggingen i området,
som for eksempel andre steder i landet hvor det legges ned lignende anlegg som det nå opprettes i Ørland.
Papirflyets geniale enkelhet ble valgt som dekorelement av mange grunner.
Først og fremst ønsker Ørland å fokusere på den nye kampflybasen, som er sentral for utviklingen for området.
I tillegg har kommunen et veldig sterkt miljøfokus og ønsket å fronte dette i brosjyren uten å nødvendigvis bruke grønt,
og hva kan vel oppfattes som mer miljøvennlig i en slik sammenheng enn et papirfly?
Sist, men ikke minst, har Ørland et ønske om å rette seg til de unge i regionen ved å fremstå som både fremtidsrettet og interessertl.
Papirflyet har en tydelig fremoverrettet pilform og former sånn sett nettopp et vindu til fremtiden.
De fleste fedre har et skjult ønske om å være superhelt – i alle fall et forbilde for sine nærmeste. Hos Malvik- Senter finner du alt for å hylle både fedre- og andre hverdagshelter. Dobbeltsidig aviskampanje.
Tour de Trøndelag kombinerer publikumsvennlige konkurranser for verdenseliten i langrenn og aktive rekrutter,
med massemønstringer innen langrenn, løp og sykkel for bredden av mosjonister og trimmere.
Er du en spreking kan du lese mer og melde deg på her.
Fonnfjell Reklamebyrå har laget logo, profil og alt av materiell, som postkort, visittkort, starttrøyer, brosjyremateriell , annonser etc.
Profilen har kraftfulle farger og en sterk og tydelig logo og bildemateriellet er actionpreget og med store kontraster.
Alt for å underbygge et arrangement preget av fysisk aktivitet og ivrige deltakere.
Hjemmesidene har de samme virkemidlene som det øvrige profilmateriellet – sterke farger, mye action og fokus på aktivitet.
Hell Amfi er Rica Hell hotel sin konsert- og konferansesal, med 4500 kvm og plass til 1000 personer i konferanse og 1500 personer i konsert.
I åpningshelgen ble Hell Amfi innviet med den stjernespekkede eventen Sjåvv Off, etterfulgt av talentshowet Starlight.
Vi sto bak design av alt profilmateriell til åpningen, samt hjemmeside til amfiet.
Både Sjåvv Off og talentshowet Stalift hadde en egen profil og ble hyppig markedsført i tiden før åpningen, både på nett og trykk.
I tillegg til plakater og annonser ble det laget nettannonser, billettservice-annonser og facebookside med profilen tydelig i toppfeltet.
Selv om Promex har diskrete leveranser, så brenner de for å belyse tabubelagte temaer offentlig. Vi har også laget nettsiden www.promexhelse.no
Den Norske filmskolens «Å vokte fjellet» (To guard a Mountain) fikk Amandapris i kategorien «beste kortfilm» Vi gratulerer teamet med seier!
Vi har stått for filmplakaten og typografiske elementer i selve filmen.
Vi er stolte av å fått produsere kontigentbøker for norske styrker i Afghanistan. Her er forsiden på den siste.
Eir er kreativ, sånn som oss. Som regel jobber han for oss, men nå har vi jobbet litt tilbake også. Logo og visittkort er laget av oss.
Bilder sier mer enn tusen ord, og derfor finner du svært få av dem på hjemmesiden til Fotograf Eir Bue. Vi har både designet og knekt kode.
Ta turen innom www.feir.no
DNB Eiendom på Stjørdal har forstått at nøkkelen ligger i lokalkunnskap.
Vi har utarbeidet konsept og annonsekampanje.
Mille er selvtitulert prinsesse. Max er et troll som lukter hest og bestandig har uflaks. Sammen reiser de gjennom en drømmeverden og løser verdensproblemer. Fonnfjell Design har hatt det morsomme oppdraget med å bidra til den populære barnebokapplikasjonen.
Du finner den i App-store og på Android market.
Identitet er viktig, og da er det logoen som kommer først i rekka. Vi har tegnet logo, utarbeidet grafiske elementer og laget nettside.
Besøk gjerne huskyadventure.no
Pilegrimsrittet er en naturskjønn opplevelse på to hjul mellom Stugudal og Selbu. Her er hele familien velkommen. Vi har stått for profil, nettside og alt av materiell.
En rendyrket kvinnekonferanse, der man kan få skikkelig påfyll!
Konferansen tar alltid for seg en del sterke kvinner som har oppnådd noe, og profilen skal gjenspeile dette.
Konferansen har eksistert i mange år, men hadde et behov for fornyelse i 2012.
Vi har hatt gleden av å utarbeide ny logo og identitet for konferansen.
I tillegg har vi utarbeidet alt av grafisk materiell, som invitasjoner, plakater, annonser, facebookside osv.
RO kan tilby ressurser til omstilling i alle landets kommuner. De har over 20 år i faget, og vet hva de snakker om. Fonnfjell har fått lage logo, identitetsdesign og det meste av grafiske løsninger.
Neadalen er en fantastisk fiskedestinasjon, og hvis du vil vite mer om dette så kan du lese mer på nettsiden vi har laget, her.
Fjerde året på rad har vi produsert denne brosjyren for Stjørdal Næringsforum. Du finner den i postkassa!
Når man skal nå målgrupper i hele Norden er det viktig å vite hvilke plattformer de befinner seg på. Vi har laget en responsiv app spesialtilpasset mobile enheter. Scan koden og se selv!
Utina er en gjeng biologer og naturentusiaster som holder hus i Meråker – Det vil si de få gangene de holder seg innendørs, da.
Vi har levert komplett grafisk profil og nettside.